طراحی و پیاده سازی وب سایت اطلاع رسانی محیط آرا

وب سایت اطلاع رسانی برند محبوب مبلمان اداری محیط آرا درگاهی است واحد برای دسترسی به اطلاعات، خدمات و پروژه ها با امکانات پیشرفته و فناوری های جدید. یکی از بخش های کاربردی این وب سایت بخش "حساب کاربری" است با امکان دسترسی به اطلاعات با استفاده از مکانیزم مدیریت سطوح دسترسی. وب سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شده و مجهز به معماری بانک اطلاعاتی یکپارچه ای است که مهمترین ویژگی آن، سهولت دسترسی به اطلاعات به لحاظ دسته بندی های متناسب مطالب می باشد. یک کاربر عادی در وب سایت محیط آرا قادر است کالا یا خدمات موردنیاز خود را برای هرچند بار ثبت و پیش فاکتور آن را دریافت کند، لیست سفارش های خود را در کنترل پانل اختصاصی خود ذخیره و در زمان موردنیاز بررسی کند، رمز کاربری خود را تغییر دهد، در باکس اختصاصی خود برای واحد فروش شرکت پیام ارسال کرده یا پیام های خود را بخواند، آخرین کاتالوگ های جامع و بروشورهای شرکت را با فرمت PDF دانلود نماید، برای یک بار درخواست طراحی رایگان و جانمایی محل پروژه خود را داشته باشد، خبرنامه های وب سایت را دریافت کند؛ کاربر نماینده علاوه بر اختیاراتی که کاربر عادی دارد، می تواند به سیستم CRM محیط آرا جهت ثبت مشخصات مشتریان خود و صدور پیش فاکتور فروش برای آنها دسترسی داشته باشد.

پشتیبانی و نگهداری پرتال فروشگاهی محیط آرا

سازمان هایی که به دنبال تداوم کیفیت سیستم های نرم افزاری خود هستند، ضرورت پشتیبانی از نرم افزار و سیستم های وابسته به آن را به خوبی می دانند. این نیاز مهم را مهندسین فناوری اطلاعات و متخصصین دوآپس در مشتریان درک نموده تا پشتیبانی و نگهداری سیستم ها به موقع و اصولی انجام شود. داده پرداز به موازات طراحی سامانه فروشگاهی محیط آرا، خدمات پشتیبانی و نگهداری نیز با SLA مشخص ارائه نموده است؛ در طی فرایند توسعه و پشتیبانی زیرساخت نرم افزاری به این شرکت بزرگ کمک کردیم تا پروسۀ تحویل، استقرار، توسعه، امنیت و نگهداری همۀ سیستم ها را با معماری خدمات میکروسرویس بدست آورند و در نتیجه اهداف تجاری این شرکت طی این فرایند محقق گردد.

بهینه سازی و توسعه امکانات پرتال محیط آرا

پرتال فروشگاهی محیط آرا به منظور ارائه بهتر سرویس ها و خدماتی که نیازهای متنوعِ کاربران را پوشش بدهد همواره زیرساخت مناسبی برای توسعه داشته؛ با به روزرسانی محتوا ، گرافیک و ارتقاء معماری زیرساخت خدمات و سرویس های ویژه ای به منظور بهینه سازی و توسعه پرتال فروشگاهی محیط آرا ارائه نموده ایم. به روزرسانی استانداردهای طراحی و برنامه نویسی پرتال فروشگاهی از تجربه کاربری ( UX ) گرفته تا الزامات فنی زیرساخت و رعایت اصول سئو که منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو شده است در فاز توسعه پرتال به کار گرفته شده اند.

طراحی و پیاده سازی سامانه مجلات الکترونیکی محیط آرا

سامانه مجله الکترونیک محیط آرا با هدف ارائه بهتر و راحت تر فصلنامه های تخصصی صنعت مبلمان به کاربران بر بستر یک درگاه تحت وب طراحی و پیاده سازی شده است؛ از امکانات و ویژگی های این سامانه عبارتند از: امکان دسترسی به آرشیو کل فصلنامه های محیط آرا، امکان مشاهده آنلاین فصلنامه ها، امکان دانلود فصلنامه

طراحی و پیاده سازی نسخه موبایل وب سایت محیط آرا

شرکت مبلمان اداری محیط آرا نسخه موبایلی وب سایت خود را برای اولین بار در میان سایت های مرتبط با صنعت مبلمان اداری راه اندازی نموده است. کاربران این سامانه هوشمند می توانند نسخه موبایلی وب سایت شرکت مبلمان اداری محیط آرا را در گوشی های خود مشاهده و از قسمت های درباره ما، محصولات، مقالات، اخبار،پروژه ها و تماس با ما استفاده کنند. همچنین با ورود به بخش محصولات می توانند قیمت هر یک از محصولات را در ابعاد مختلف در کنار آن مشاهده نموده و آن را به سبد خرید اضافه کنند. در نهایت با مشخص نمودن نحوه حمل و نصب و همچنین استان محل پروژه پیش فاکتور نهایی را دریافت کنند.

طراحی و پیاده سازی پرتال فروشگاهی محیط آرا

انواع روش‌های موجود در علم فروش یکی از بحث‌های روز دنیا است. به دلیل اهمیت این موضوع همواره تلاش بر کوتاه کردن راه های دسترسی به محصولات یا خدمات مورد نظر کاربر، در دستور کارِ صاحبان مشاغل قرار گرفته است. یکی از این اقدامات، استفاده از فروشگاه آنلاین می‌باشد. در این محیط مجازی، کاربر می‌تواند به راحتی محصول یا خدمت مورد نظر خود را یافته و نسبت به پرداخت مبلغ و خرید آن اقدام نماید. کاربر به جای ساعتها پیاده روی، به راحتی با یک جستجوی ساده به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. پرتال فروشگاهی محیط آرا بر بستر سامانه فروشگاه آنلاین داده پرداز راه اندازی شده است که ترکیبی است از یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه مبلمان اداری با امکانات متنوع همچون مشاهده، مقایسه، انتخاب و خرید. ویژگی خاصی که این پرتال داراست، سیستم دسته بندی کالاها و محصولات آن است که با پیچیدگی و ظرافت خاصی طراحی شده است تا کاربر سریعتر به هدف خود برای انتخاب و خرید دستیابی پیدا کند.

برای موفقیت اقدام کنید

اگر مأموریت دارید تا تأثیر بگذارید، ما مفتخریم به شما کمک کنیم و درباره فرآیند پیاده‌سازی یک پروژه اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.