طراحی و پیاده سازی سامانه فروش بلیط بن ریل

در مسیر توسعۀ کسب و کار برای محبوب ترین شرکت حمل و نقل ریلی، با ایشان همراه شدیم و سامانه جامع فروش بلیط آنلاین را راه اندازی نمودیم. این سامانه بعنوان نمادِ عظمت و شکوهِ استراتژی بن ریل هم اکنون مورد استفاده کاربران و مشتریان آن قرار گرفته و امکانات گستردۀ آن همواره به کمک این کسب و کار آمده است. با پیاده سازی زیرساختهای ویژۀ مارکتینگ در این سامانه، موفقیت فروش شرکت افزایش یافته؛ این سیستم برای اولین بارتخفیف اختصاصی بن ریل را ارائه می دهد و بدون واسطه به فروش بلیط می پردازد. از مهمترین امتیازات این سامانه عبارتند از: سادگی فرایند خرید بلیط، احراز هویت با شماره موبایل، قابلیت ارائه خدمات فروش بر بستر وب سرویس. این سامانه همچنین امکان فروش بلیط به سایر شرکت ها را به روش b2b ارائه می دهد. سرویس هایی که بر بستر این سامانه ارائه می شود عبارتند از: سبد خرید، جستجوی پیشرفته، مدیریت محتوا، مدیریت سطوح دسترسی،عضو گیری نامحدود و ...

طراحی و پیاده سازی وب سایت اطلاع رسانی بن ریل

وب سایت اطلاع رسانی یکی دیگر از زیرساختهای فنی ایجاد شده در سامانه فروش آنلاین بن ریل می باشد. این وب سایت با امکانات جامع یک وب سایت اطلاع رسانی همچون مدیریت محتوا، ثبت نام و عضویت، معرفی شرکت و خدمات، تماس با ما، برنامه حرکت قطارها،مناقصه و ... با مرورگرهای مرسوم وب سازگار بوده و به صورت ریسپانسیو می باشد.

توسعه سامانه فروش بلیط بن ریل

به کارگیری معماری زیرساخت مناسب در سامانه هایی با همزمانی بالای درخواستها از اهمیت بسیاری برخوردار است. از این رو داده پرداز بر اساس تجربه های قبلی در پیاده سازی زیرساخت های مناسب برای پاسخ به درخواست های همزمان بالا (در لحظه بیش از 100.000 کاربر) هوشمندترین راه حل ها و به روزترین تکنولوژی ها را به کار می گیرد. از جمله مواردی که در فاز توسعه سامانه فروش بن ریل به کار گرفته شد، موضوع توسعه زیرساخت سرور و امنیت سامانه بود که مطابق با استانداردهای زیرساخت و معماری high concurrency صورت گرفت.

طراحی و پیاده سازی نسخه اندروید اپلیکیشن موبایل بن ریل

یکی دیگر از زیرساختهای فنی ایجاد شده در سامانه فروش آنلاین بن ریل ، طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل می باشد. در نسخه اندروید کاربر برای استفاده از امکانات اپ لازم است ابتدا توسط شماره موبایل ثبت نام و سپس لاگین کند؛ به این صورت که با وارد کردن شماره موبایل خود، یک کد فعالسازی به صورت پیامک دریافت می کند. با ورود این کد می تواند در سامانه وارد شود. کد فعالسازی قابلیت منقصی شدن با گذشت مدت زمان مشخصی را داراست. با ورود به اپلیکیشن امکان جستجوی بلیط با فیلترینگ به کاربر داده خواهد شد. با لیست شدن بلیط ها برای کاربر، انتخاب برای خرید بلیط صورت می گیرد.

طراحی و پیاده سازی نسخه IOS اپلیکیشن موبایل بن ریل

یکی دیگر از زیرساختهای فنی ایجاد شده در سامانه فروش آنلاین بن ریل ، طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل می باشد. در نسخه IOS کاربر برای استفاده از امکانات اپ لازم است ابتدا توسط شماره موبایل ثبت نام و سپس لاگین کند؛ به این صورت که با وارد کردن شماره موبایل خود، یک کد فعالسازی به صورت پیامک دریافت می کند. با ورود این کد می تواند در سامانه وارد شود. کد فعالسازی قابلیت منقصی شدن با گذشت مدت زمان مشخصی را داراست. با ورود به اپلیکیشن امکان جستجوی بلیط با فیلترینگ به کاربر داده خواهد شد. با لیست شدن بلیط ها برای کاربر، انتخاب برای خرید بلیط صورت می گیرد.

برای موفقیت اقدام کنید

اگر مأموریت دارید تا تأثیر بگذارید، ما مفتخریم به شما کمک کنیم و درباره فرآیند پیاده‌سازی یک پروژه اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.